Operater klicnega centra – Tandem (m/ž)

Število prostih delovnih mest: 1

Lokacija dela: Trgovina Koper

Wuerth Slovenija kot del nemškega koncerna WÜRTH

Korporacija Würth s svojo kakovostjo, širokim portfeljem izdelkov in strokovnim, celostnim ter trajnostnim pristopom, že več kot 70 let navdušuje kupce po svetu. Prisotni smo v 80-ih državah s preko 400 podjetji in več kot 80.000 zaposlenimi. V Sloveniji zaposlujemo 100 sodelavcev, delujemo od leta 1994 in smo vodilni ponudnik visokokakovostnih tehničnih izdelkov, rešitev in storitev za različne industrije – gradbeno, avtomobilsko, kovinsko in lesno – na slovenskem trgu.

V prodajnem oddelku celovito skrbimo za dolgoročno sodelovanje z obstoječimi kupci, ki z našimi kakovostnimi in inovativnimi izdelki in sistemi uspešneje in bolj trajnostno poslujejo. Trgovina kot tudi klicni center (katerega kombinacija je naše delovno mesto Tandem) sta poleg direktne prodaje na terenu in spletne trgovine dve izmed stičnih točk z našimi poslovnimi partnerji, preko katerih še bolj aktivno krepimo dolgoročna partnerstva in aktivno prispevamo k ciljem podjetja ter uresničevanju vizije.

Specifika delovnega mesta je kombinacija telefonskega pospeševanja prodaje v regiji (operater klicnega centra), ter pomoč pri prodaji in stiku s kupci v trgovini (prodajni svetovalec). Na delovnem mestu Tandem tako še bolj aktivno podpiramo naše tehnične specialiste, hkrati pa skrbimo za celostno in pozitivno izkušnjo kupcev.

Ključne odgovornosti:

  • Upravljanje z aktivno bazo kupcev, ki so vezani na prodajno-tehnične svetovalce v okolici trgovine oziroma znotraj regije
  • Prodaja artiklov iz prodajnega programa podjetja
  • Skrb za dnevno zaključevanje naročil in sodelovanje z notranjimi oddelki pri morebitnih reklamacijah ali težavah pri realizaciji naročil
  • Svetovanje in pomoč kupcem v trgovini
  • Skrb za urejen razstavni prostor in manipulacijo z blagom (prevzem, zlaganje, priprava paketov, pravilno izdajanje blaga)
  • Aktivno uresničevanje ciljanih prodajnih akcij, ki so pripravljene s strani produktnega oddelka in oddelka za marketing in e-poslovanje
  • Skrb za uvajanje novosti preko sodelovanja s produktnim oddelkom ter zbiranje informacij s trga o konkurenčnih proizvodih ali drugačnih, novih potrebah kupcev
  • Pomoč pri inventuri
  • Aktivno sodelovanje pri promocijskih aktivnostih, kot je npr. dan odprtih vrat.

Pričakovana znanja in izkušnje:

  • Vsaj V. stopnja strokovne izobrazbe ekonomske, trgovske ali tehnične smeri
  • Izkušnje s telefonsko prodajo pravnim osebam (B2B) in/ali delom v trgovini s tehničnim blagom
  • Poznavanje zakonitosti prodajnih tehnik, pogajanj in predstavitve
  • Zaželeno je predhodno poznavanje ali zanimanje za tehnične izdelke
  • Aktivno znanje angleškega jezika
  • Dobro znanje MS Office
  • Strast do prodaje in delo s kupci, radovednost in znanje prepoznavanja potreb kupcev
  • Pozitivna naravnanost in ambasadorstvo podjetja preko telefonskega stika s kupci
  • Usmerjenost v izboljšave in želja po učenju ter nadgradnji znanja o izdelkih, trgu in kupcih.

Zakaj Wuerth Slovenija?

Wuerth Slovenija sledi smernicam korporacije Würth in prenaša dobre prakse v lokalno okolje. Redno spremljamo povratne informacije s strani zaposlenih (raziskava zavzetosti, 1:1 razvojni pogovori) ter izboljšujemo delovno okolje (promocija zdravja na delovnem mestu, izobraževanje, športno druženje), hkrati pa omogočamo razvoj karier z namenom povečevanja zavzetosti in zadovoljstva na delovnem mestu.

V skrbi za prijetno delo v naših timih, ponujamo še:

  • 8-urni delovnik od ponedeljka do petka glede na čas odprtja trgovine, ki omogoča dobro usklajevanje z zasebnim življenjem
  • Zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev
  • Fiksno in stimulativno variabilno plačilo, kjer proaktivnost in preseganje ciljev še posebej nagrajujemo
  • Tehnična in prodajna izobraževanja ter usposabljanja mehkih veščin
  • Strukturirano uvajanje z dodeljenim mentorjem in Buddy-jem, ki pomagata pri razumevanju tako produktnega portfelja kot organizacije podjetja, delovnih procesov, kulture in komunikacije
  • Spodbujanje zdravega življenjskega sloga z aktivnostmi za krepitev zdravja na delovnem mestu (dnevna telovadba, sadje, športne aktivnosti)
  • Delovno okolje, kjer podpiramo razvoj in napredovanje, kreiramo odprto in transparentno komunikacijo, vključujemo zaposlene v odločanje ter aktivno iščemo povratno informacijo o zadovoljstvu na delovnem mestu.

S prijavo na delovno mesto se strinjate z obdelavo osebnih podatkov v selekcijskem procesu za odprto delovno mesto ter potrjujete, da ste prebrali in se strinjate s Politiko zasebnosti.